Οκτώ εξώφυλλα των πιο εμπορικών άλμπουμ με άλλο μάτι. Μια διαφορετική άποψη γι’ αυτά και τους καλλιτέχνες
Τα εξώφυλλα που κυκλοφόρησαν μαζί με τα άλμπουμ διαφόρων συγκροτημάτων και καλλιτεχνών, αποτελούσαν μέρος της προβολής της αψεγάδιαστης εικόνας τους.
Έτσι, γραφίστες και σχεδιαστές προχώρησαν στο εγχείρημα να τα “πειράξουν”, για να αποδώσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα εξώφυλλα άλλα και για τους ίδιους τους καλλιτέχνες. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.
Nirvana, Nevermind – 1991. Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα άλμπουμ όλων των εποχών, απεικονίζει ένα γυμνό μωρό να πιάνεται στο δόλωμα, που δεν είναι άλλο από ένα δολάριο. Η νέα εκδοχή, όμως θέλει έναν καραχαρία αν έλκεται από το μωρό και να το πλησιάζει απειλητικά.
Michael Jackson, Off The Wall – 1979. Στο αριστούργημα του Michael Jackson, το θλιβερό background του εξωφύλλου και της ζωής του, υποβαθμίζεται από την καθαρή εικόνα του καλλιτέχνη, που δεν προδίδει τίποτα για αυτό.
The Beatles, Abbey Road – 1969. Η φωτογραφία του αυθεντικού εξόφφυλου τραβήχτηκε στο φημισμένο δρόμο north London, όπου και ηχογραφήθηκε το άλμπουμ. Όμως, η προσαρμογή θέλει την διάσημη τετράδα να διασχίζει κάποιον αμερικανικό δρόμο, πράγμα που θέλει να δείξει την τεράστια επιρροή τους σε όλο τον πλανήτη.
Fatboy Slim, Why Try Harder – 2006. Το εξώφυλλο αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για την απεικόνιση του γνωστού έργου του Ραφαέλλο ” Η Μεταμόρφωση”, μια αλληγορία για την εναλλακτική φύση της παρουσιάσης.
Blur, Parklife – 1994. Το εξώφυλλο του άλμπουμ που αποτέλεσε την επιτομή της Βρετανικής Ποπ κουλτούρας, απεικονίζει, ουσιαστικά, το συγκρότημα να προσπαθεί να ξεφύγει, σαν να είναι αυτό το θήραμα.
Bruce Springsteen, Born In The USA – 1984. Οι καλλιτέχνες που διαμόρφωσαν τα εξώφυλλα δήλωσαν ότι “Όταν σκεφτόμαστε την Αμερική, έχουμε στο μυαλό μας συγκεκριμένα στερεότυπα. Επομένως, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από ένα βάν με μπέργκερ”.
Justin Bieber, My World – 2010. Η επέκταση του εξωφύλλου απεικονίζει τον πόπ τραγουδιστή να συλλαμβάνεται από την αστυνομία, πράγμα που σχετίζεται με τα μπλεξίματά του με τον νόμο.
Adele, 19 – 2008. Η ήρεμη έκφραση του προσώπου της τραγουδίστριας, μετατρέπεται σε ένα αιμοσταγές ζόμπι, που βγαίνει από ένα νεκροταφείο.
Αρχική Πηγή: DailyMail
Το διαβάσαμε: news247.gr, Επιμέλεια: Εύη Κιόρρι